fbpx

ΝΤΟΜΑΤΑ Η ΠΟΛΥΤΙΜΗ – SMOOTHIE ΝΤΟΜΑΤΑΣ

Καλοκαίρι .. αν σας ζητούσα  να μου πείτε ένα τρόφιμο που σας έρχεται στο μυαλό νομίζω πως οι περισσότεροι θα μου λέγατε  την ταπεινή ντομάτα.

Και όμως είναι περισσότερο πολύτιμη απ ότι φαντάζεστε . Η ντομάτα περιέχει λίγες θερμίδες και σημαντική θρεπτική αξία. Είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία και το πιο χαρακτηριστικό της  είναι το λυκοπένιο χάρη στο οποίο έχει το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα.

Το λυκοπένιο είναι αντιοξειδωτική ουσία η οποία βοηθά στην εξουδετέρωση των ελευθέρων ριζών στον οργανισμό μας. Απορροφάται καλύτερα  όταν το τρώμε μαζί με κάποια πηγή λίπους π.χ. ελαιόλαδο.

Τα  κονσερβοποιημένα προϊόντα ντομάτας, όπως οι σάλτσες για ζυμαρικά περιέχουν περισσότερο λυκοπένιο από την φρέσκια ντομάτα, γιατί η θερμότητα που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της παρασκευής προκαλεί διάσπαση στα κύτταρα της φλούδας επιτρέποντας στο λυκοπένιο να απορροφηθεί καλύτερα από τον πεπτικό σωλήνα.

Τόσο η ντομάτα όσο και ο χυμός της, είναι άκρως θρεπτικά συμβάλλοντας στην καθημερινή ποιότητα της διατροφής μας, αρκεί φυσικά να είναι βιολογική κι όχι γεμάτη φυτοφάρμακα.

Θρεπτικό smoothie με ντομάτα και καρότο

Ένας εναλλακτικός και άκρως δροσιστικός τρόπος για να προσφέρετε στον οργανισμό σας τα οφέλη της ντομάτας είναι να φτιάξετε ένα smoothie. Τα smoothies  αποτελούν μια πολύ καλή και υγιεινή πρόταση έτσι ώστε εσείς και τα παιδιά σας  να καταναλώσετε διάφορα φρούτα και λαχανικά.

  • 2 μέτριες ντομάτες
  • 1 μέτριο καρότο
  • 1 κουτάλι της σούπας χυμό λεμονιού
  • Λίγο πιπέρι , αλάτι
  • 1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο
  • Λίγο βασιλικό

 

Περάστε από τον αποχυμωτή τα καρότα και τις ντομάτες. Προσθέστε το χυμό λεμονιού, το αλάτι, το πιπέρι, το ελαιόλαδο και τον βασιλικό . Στο τέλος μπορείτε να προσθέσετε και λίγο πάγο τριμμένο.

 

 

 

ΚΑΛΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ